søndag 5. februar 2012

Strikkemaraton og egen design:)

Her i gården er det det reneste strikke-maraton om dagen...

Jeg tok en opptellling i strikke-kroken i helga, og fant at jeg har et sted mlm 10-20 prosjekter liggende (les; bæreposer)... Er det rart kroken min er full??;)

Når jeg akkurat har strikket ferdig bestillingene en måned, så kommer det nye...både bestillinge og bæreposer;)

Her ser du bilder av noen av de seneste prosjektene...
Og du; de grønne og hvite babybootisene er egen design!;)
Jada, jeg vet jeg har vist de fram før, men er bare så fornøyd meg de; det tok under en uke å få solgt de;)

Egendsignet babybooties i hvit merione og grønn alpakka

Mormors nyeste lue:)
Bootisene er strikket i alpakka kvalitetene "Sterk" og "Faerytale" fra Du store alpakka og det hvite er reste-merino fra et stadig økende reste-lager;) Alpakkaen er forøvrig kjøpt hos den vannvittig bra nettbutikken til Marthe Helgetun; Design by Marthe Helgetun Denne butikke og disse garnkvalitetene kan virkelig anbefales på det varmeste!!!

Nå er det middag, så da får jeg nesten løpe! Men jeg håper du titter innom bloggen min igjen snart!
Koselig at du tok turen innom idag!;)

Med hilsen;
- Tildemor -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv