lørdag 3. september 2011

Fortsatt kreativ:)

Takk og pris er ikke bihulebetennelse og influensa nok til å ta knekken på kreativiteten (det går bar endel saktere), noe må en jo ha å drive med da en bare orker sitter under teppet i sofaen og synes synd på seg selv;)

Her ser du bilde av siste tiders kreative sprell, jeg har også mange tanker rundt nye prosjekter, både egenkomponerte og etter oppskrifter kjøpt inn både i nær og fjern (bla. er jeg veldig interessert i en engelsk blogg...ryker nok på et lite kjøpt der etterhvert:)

Vurderer også sterkt å ha "stand" på Kongsberg marken i Februar, dersom du har erfaring med Kongsbergmarken ifht det å ha stand der, eller kjenner du noen som har stått der, så si gjerne ifra om erfaringer, både på godt og vondt!!
Jeg regner ikke akkurat med noe braksalg, men synes erfaringen hadde vært artig å ha med seg, samt at det er noe med stemningen da... Dessuten pleier det være mange gjengangere blandt utstillerene, så noe positivt må det jo være... Ta en titt på mine kreasjoner, og kom veldig gjerne med innspill, dersom du har noen kommentarer:)

 Hentesett med rosemønster - Dalegarn babyull...
Denne er vel i str 6 mnd.
Dette settet har jeg også strikket i ensfarget hvitt - 2 ganger!! Begynner snart å bli lei;)
 Spesiell, turkis dress, mener å huske den er fra Sandnes garn, korriger meg gjerne dersom jeg husker feil:)
 Nydelig hentesett/sett (opp til str 3/4 år) i Drops Alpakka...
Denne har jeg strikket så mange ganger at jeg er ikke lei av å strikke den lenger...
Mao. meget populær:)



 Forseggjort og pent bunad seleskjørt i str 1 år.
Denne er forøvrig til salgs nå!!
Send meg en mail om du er interessert:)
Morsomt sett hvor deler av kortbukse og capsen er egenkomponert...
Skoene, kalt Beach sandals er fra et hefte ved navn "Sublime" (forøvrig også navnet på garnet), og er her strikket i bomull...
Dette settet er faktisk spesialbestilt av Tønsberg fotografene, og jeg fikk gode tilbakemeldinger på det fra sjefen selv;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv