søndag 4. september 2011

Egertorget matfestival

Dro med med gubben på Egertoget matfestival på Skotsmoen (Hokksund) idag; http://www.egertorget.no/
Etterhver møtte vi også mine foreldre der, og tilsammen tror jeg at gubben og jeg så på samtlige boder 5-6 ganger o ; )

Dette er ikke noe jeg anbefaler med halsbetennelse, bihulebetennelse og et snev av influensa , det høljregnet i perioder, så det blir spennende å se hvordan formen er i morra...

Grunnen til at jeg dro var - rent bortsett fra at det har vært planlagt lenge - at en lokal Alpakka bonde skulle ha bod der, og da damen også hadde live salg av Alpakka ull , så skjønner du vel kanskje at turen var obligatorisk ;)

Nudelige Alpakka bilder kommer snart :)

Våt og snufsete hilsen fra Tildemor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv