lørdag 24. september 2011

Kaos, sykdom og pulsvarmere

Stakkar liten gubbe har blitt syk!:(

Når min mann er hjemme fra jobb, da vet jeg at det virkelig er ille, for "manne-myten" til tross, min ER faktisk syk da han er syk...

Det hostes og harkes, han drikker Bergensk brystbalsam som om det skulle være cola og er generelt varm og tufs... Dakkar! :o)
Jeg håper han er bedre til uka, for dette er virkelig slitsomt for oss begge...
 Ellers går det mye i bestillinger om dagen, utrolig mange som morer seg rundt juletider kan det virke som, for baby hentesett ol strikker jeg drøssevis av :o)

Nå håper jeg å snart få tid til noen puls-/håndleddsvarmere, lik disse, som jeg strikket i fjor høst:) Jeg håper også å få tid til litt noe egendesign, det frister virkelig å slippe fantasi og kreativitet løs, og lage noe ingen andre (forhåpentlig>) har laget før;) Jeg har heldigvis mange ideer, det er bare tiden som ikke srekker til!

Tenk så morsomt og generelt deilig det må være å kunne leve (helt eller delevis) av å designe! Det er virkelig appelerende, for selv om jeg aldri har tenkt på det tidligere, må jeg si det frister mer og mer; både det å få lage vakre plagg, og få bruke kreativiteten, og det å få en fot innenfor i dette yrket...
Kryss fingrene for meg! Jeg lover til gjengjeld å legge ut bilder av egendesignede plagg så snart jeg får noen ferdig:) Jobber for tiden med en prematurjakke i tweed garn (ikke verdens mest praktiske garn til baby, men fargen var så spesiell, og jeg klarer jo ikke gå forbi spennende, nye garn uansett...)

Det vil nok også komme bilder av hals, pulsvanter og
flere barneplagg etterhvert:)

Jeg håper du får en finfin høst videre, kle deg i nydelig, norske strikkeplagg, så holder du varmen, og unngår å bli syk;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv