torsdag 1. september 2011

Høst - og sjuk!:(

Kommer høsten, kommer sjukdom!

Jeg har vært "raspete" i halsen et par- tre dager og igår var halsen hoven, gitt... *Sukk*
Så da blir det tur til legen og mulignes antibiotika (håper jeg slipper) så får jeg håpe jeg er raskt tilbake!

Men som det "halsmennesket" jeg er, så regner jeg ikke med noen rask bedring; jeg pleier å få halsbetennelse da det først blir noe, jeg pleier å være "immun" mot antibiotikaen og må ofte få flere typer før de finner en som funker på meg! Antibiotika er noe dritt; magen blir uggen, kroppen slapp, matlysta borte og man føler seg generelt uggen...kjenner jeg gleder meg mer og mer!:(

Håper du er frisk og rask, og kanskje legger igjen en liten "blir-bedre-raskt" hilsen til meg?

Snart helg iallefall; håper den blir god!!

Hilsen Tilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv