lørdag 27. august 2011

Lørdag...og husvask! : (

Æsj!

Husvask er og blir kjedelig , uansett!! Støvsuging , gulvvask , badromsvask (blæ!) og generell rydding er ikke gøy. Det merkelig er at jeg likte det tidligere ... jeg hadde til og med flere vaskejobber samtidig mens jeg gikk på videregående... 3 år med sammenhengende mani kanskje ?? Hehe ...

Nå er jeg uansett kurert ( synd det bare er for vaskegleden) , så nå er det et slit hver eneste helg...

Det ble litt bedre etter at kaninene kom i hus må jeg innrømme , med huset fyllt til randen av dyr , så må man nesmlig vaske og støvsuge litt oftere enn normalt ... Ergo ble fredagene avlastet litt , og husfruen (les; kjerringa ) fikk litt fri en fredag en gang iblandt... Men like fult må man ha det sånn nogenlunde rent og pent i helga, og selv om man vaske gulvet på torsdag , så må jo langkost og støvsuger fram på lørdag igjen ...

Det kan jo ikke være bare fordeler med så mange kosete dyr!!!


Vel ... jeg håper du er ferdig med husvasken , og snart kan sette deg til med håndarbeid eller kjæledyr , eller aller helst ; begge deler!! :)

GOD HELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv