søndag 28. august 2011

EN SOMMERKREASJON

Et vennepar av oss med tre barn, er med ujavne mellomrom mottakere av diverse håndarbeid, da jeg ikke alltid har mottakere til det jeg lager (les ; det hender jeg må avveksle litt, og la bestilling være bestilling og heller lage noe JEG har lyst til å lage, eller i det minste noe jeg vet mottaker virkelig har lyst på... ) 

Denne sommerkjolen så jeg i et hefte en gang jeg var innom strikkebutikken " min " , og jeg visste med én gang at den MÅTTE jeg bare lage:)

Og ikke bare passet den , det virket også som om mottaker (etter litt grubling) likte den også Oh glede! :)

Så da håper jeg hun har fått brukt den massemasse til torss for alt regnet i sommer, og at hun kanskje ønsker seg en kjole til av meg en dag ?? Jeg strikker gjerne kjoler (også :)

Nå skal livet nytes ... i øs, pøs regnvær ... Frokost og regnværstur med Nemo står øverst på lista :)

Nyt siste rest av helgen , vi blogges ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv