mandag 11. juni 2012

Ny salgsblogg opprettet!;)

Jippi!

Nå har jeg endelig "fått ut finger`n" og opprettet en salgsblogg til framvisning av "overskuddslageret" mitt;)

Det blir jo unektelig endel plagg til overs da man er en sånn boblende kreativ sjel, og det er jo ingenting som er mer trist enn at plagg skal bli liggende ubrukt bare fordi jeg produserer for mye!

Så nå har du muligheten til å ta en titt på det jeg lager, forklarende tekst ligger under hvert plagg...

Håper du vil trives i min spålitter nye blogg;)

Tildeskreativesalgsblogg

- Tildemor -

3 kommentarer:

  1. Hei igjen.
    Sjekk denne da: http://strikkespinn.wordpress.com/2012/05/18/gratulerer/

    SvarSlett
  2. Heisann. Så hyggelig at du fant meg og den nye salgsbloggen min. Det er samtidig morsomt å finne nye bloggere på den måten.
    Jeg ønsker deg en kjempefin dag. Klem ToneB

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, en skulle bare hatt flere tiemr i døgnet...timer man kunne brukt til å snuse rundt i søte, morsommer og givende blogger!:)

      Med ønske om en strålende Søndag videre;)

      Slett

Bloggarkiv