torsdag 17. mai 2012

Ser du namnamen??
Nemo og resten av min lille (men dyrefulle) familie ønsker god 17 Mai :)

Her "feiries" det veldig rolig, hverken tog, bunad eller selskap,vi skal se film liggende i sofaen iført "campingbunaden" (les; joggebukse og t-skjorte) begge to, og det gleder jeg meg til!;)

På lørdag førstkommende skal vi til Big Horn på Kongsberg og spise sammen med (nesten) hele familien, (min bursdag blir iår feiret en uke på forskudd) selv om det fremdeles er litt usikkert hvorvidt eldste nevøen er frisk nok av vannkoppene til å bli med...og hvorvidt mamma`n hans blir sjuk også...

Uansett skal vi kose oss, både svigerfamilien og min egen familie, med biff og noe godt både i glasset og til dessert vi jeg tippe:)

Vi håper dere koser dere på 17 Mai, og at alle koser seg max :)

- Tildemor -


1 kommentar:

  1. Så søt:) håper dere koste dere 17 mai.. Og at dere koser dere i finværet. Ha en fin pinse helg. Klem fra meg

    SvarSlett

Bloggarkiv