fredag 11. mai 2012

Svakrosa pulsvarmere i Alpakka med "pels" kant:)











Mangler bare 1 !!!

Nå mangler jeg bare èn følger til bloggen min, så trekker jeg Give Awayen!

Husk å trekke lodd om du vil være med i trekningen!

Ett godt poeng er jo at med så få følgere, er sjansene for å vinne, desto større!:)

Bildene i dette innlegget er eksempler på hva du kan vinne, den ene premien er fremdeles helt hemmelig, mens den andre er et valgfritt tilbehør i valgfritt garn:)

Pulsvanter i Cottonviscose med pelskant:)
Med andre ord; vinner du denne premien, velger du deg et tilbehør ( et par pulsvanter, et par votter, èn lue eller et skjerf), i det garnet og etter den oppskriften du selv ønsker, også lager jeg det valgte tilbehøret til deg:)

Jeg håper den måten å gjøre det på, falt i smak?

Send meg gjerne en kommentar med beskjed om hva DU syntes om denne premien:)
Pulsvanter i syrinfarget Alpakka:)

Til den hemmelige hovedpremien har jeg tilogmed fått med en liten sponsor, linken til denne kommer så snart trekningen har funnet sted, og vinnerene er offentliggjort:)

- Tildemor -

Retro pulsvanter;)


Sjaleskjerf i bomull:)
Samme den ferskenfargede, strikket i originalgarn - Drops Merino Extra Fine:)


1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager,og takk for at du vil være med på lykkeutfordringen. Ønsker deg ei god helgf så sees vi igjen:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv