onsdag 4. april 2012

GOD PÅSKE!!!

God påske alle sammen!

Her skal det sløves i påsken; gå tur med hunden, besøke mamma og pappa på campingen, sitte i (forhåpentligvis) sola og se på kaninene våre sprette våryre rundt på verandaen...
Deilige sløvedager, med andre ord!;)
Jeg venter fremdeles på flere tilhengere, så jeg når de ønskede 15 før trekning i min give away, og for de observante der ute, så er jeg selv også lagt til som følger på egen blogg...
Dette er selvsagt en feil (skulle bare prøve hvordan man la seg til...) og nå får jeg ikke slettet meg selv som tilhenger!!!
Noen som vet hvordan jeg fjerner meg selv fra denne lista??? Tips meg gjerne på; maroe79@online.no!;)

Gleder meg forøvrig veldig til å trekke en vinner, og håper vinneren er av det kreative slaget!;)

For regler for min give away, antall mulig lodd, hvordan ta lodd etc, se HER


Nok en gang; GOD PÅSKE!!! :)

- Tildemor -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv