fredag 2. mars 2012

Flere som har give away om dagen;)

By Marianne har også give away denne måneden, med trekning 25. Mars:)
Ta en titt hos henne da vel, der var det mye fint!

Har også gjennoppdaget Give Away hos Ringlenker, innehaveren av denne smykkebloggen er mannen til Janne, som igjen er søsteren til Tommensgirl:)

Ringlenker har smykke Give Away:)
 Nå har jeg funnet, reklamert for og tatt lodd i 2 Give Away`s idag, så det får vel holde for denne gang...

I ett tiden blir jeg hentet av min svigerinne og svigermor, og vi skal til Kongsbergmarken sammen...nest siste dag av marken, og jeg MÅ en tur dit hvert år, om jeg så må GÅ!;)

Så veldig heldig av disse to koselige damene kunne bli med, da min mann ikke hadde mulighet iår...

Les mer om marken her;

Kongsbergmarken2012

Da håper jeg du får en strålende dag videre, og du; er du ikke følger av bloggen min, så legg deg til nå!
Jeg trekker da jeg har fått 15 tilhengere!;)

- Tildemor -

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Jeg skal bli med på give away, gjør det i morgen jeg..
    Sengen er desverre solgt, ble solgt den dagen jeg la det ut..
    God helg til deg,mannen og alle de søte 4 beinte:)
    Klem

    SvarSlett

Bloggarkiv