fredag 25. november 2011

Endelig resultater!

Hei og god helg godtfolk!:)

Jeg elsker konkurranser, og da spesielt blogg-konkurranser og julekalendere!:)
Og for å sikre meg lodd i en meget (for meg) ettertraktet julekonkurranse, legger jeg her ut link til en nydelig håndarbeidsblogg med tilhørende nettbutikk, og håper med dette du vil ta turen innom denne siden!!!
 Ta en titt på Marthe Helgetuns blogg; hun selger vannvittig mye flott og lager masse nye oppskrifter hvert år. Spesielt er jeg begeistret for den nye julekjolen med puffermer og sving nederst...er den ikke lekker???
Og se DE flotte knappene!:)

Marthes` blogg finner du her; http://martehelgetun.no/

Også har det endelig (for en stund siden, må jeg innrømme) kommet resultater på mr og røntgen bilder...

Mr-bildene viste flere små flekker, ikke helt sikker på hvor men forrige gang jeg tok mr, var det funnet flekker i frontallappen, kort fortalt i området panne/tinning ettersom jeg har forstått.

Så til onsdag blir det tur til eeg (mest for sikkerhets skyld tror jeg), og på torsdag blir det time til samtale med nevrolog, som skal se på mr-bildene og forhåpentligvis fortelle meg hva de små flekkene er.
Må si det er vrient å ikke tenke på dette om dagen; i tillegg til alle de fysiske symptomene som synes utenpå (merkelig gange, svimmel, treg tale etc) så kommer de indre tinga så som treg hukommelse, problemer med å lese/se tv/konsentrere meg... Og på toppen av alt dette kommer de psykiske (det siste legen sa sist jeg hadde time hos han, hjalp heller ikke; "disse flekkene ser mest ut som drypp synes jeg"...skulle det trøste, så funket det dårlig!

Vel...oppdatering kommer så snart jeg vet mer, og i mellomtiden har vi i det minste solgt bilden min (nekter å kjøre mens jeg er så dårlig som jeg er nå, så da ble jo bilen redusert til en stillestående utgiftpost, noe som er helt unødvendig), og de kommer og henter den idag... Vemodig!!!:(

Enda bra jeg har godt humør og enda bedre humor (type galgen;), samt at jeg er ekstremt nysgjerrig; fremdeles veldig spennende å leve nemlig!!

Ta en titt på linken i begynnelsen av dette innlegget da vel, denne damen har vannvittig mye flott å selge, samt at hun gir utmerket service og alltid virker å være i godt humør selv:)

Med ønsker om en flott helg!!

Matilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv