mandag 5. desember 2011

Argh!



Å så irriterende å ikke få til ting og tang!

Jeg som trodde jeg var et datageni...not!;)
Det forrige innlegget linker ingensteds hen, og nå har jeg sjekket og dobbeltsjekket alle de andre innleggene med link...mener de skal virke nå...alle unntatt den forrige! Ikke finner jeg igjen bloggen heller!!!

Så plis; dersom dette er din blogg, så vær så snill å send meg en liten kommentar, så jeg finner igjen siden din og får lagt deg til korrekt!

Og dersom noen bruker blogg med det nye grensesnittet; plis hjelp meg så jeg får lagt til linker til give awayer korrekt!

Prøver igjen, i og med jeg ikke klarer å få lagt de til i liste som andre gjør;

http://helenesblogadresseat.blogspot.com/

Denne give awayen var iallefall flott!:)

Med ønske om en fin og irritasjonsfri Mandags kveld/natt;)

Ps; prøvde en gang til, og tror jeg klarte å få lagt til "alt som er vakkert" i blogglista mi...linket rett til give awayen...krysser alt jeg har! God natt:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv