lørdag 23. april 2016

Nye tider! Design legges ut!:)

Etter lengre tids bloggtørke, og ditto lang tid i tenkeboksen, har jeg nå kommet fram til at bloggen min er det første stedet jeg vil forsøke å legge ut egne strikkedesign for salg!

Jeg har den siste tida hatt ekstremt mange egne ideér til strikketøy/design oppi hodet, og tilslutt så jeg ingen annen løsning enn å gjøre alvor av planen om å opprette egen Facebookgruppe for teststrikking av egne designs. Jeg la ut forespørsel etter testere i en annen gruppe ("teststrikking og hekling"), og til min store overraskelse ramlet det raskt inn forespørsler om medlemskap i gruppa mi!😀

Gruppa har nå 15 medlemmer, som ila den lille mnd gruppa har eksistert, har teststrikket hele 4 design for meg😮😀

Jeg vil i første omgang legge oppskriftene for salg her på bloggen min... Men dersom jeg ser at sterkere skyts må til, så vil de nok etterhvert bli lagt ut på Ravelry og😊

Jeg håper du, eller noen du kjenner, er interessert i å kjøpe en av oppskriftene mine; det blir lagt ut bilder fortløpende nå framover! Prisen på oppskriftene vil ligge på ca 30-50,- og de vil bli sendt som pdf-vedlegg på mail så raskt betaling er registrert.

Kan du ikke strikke, så håper jeg du allikevel koser deg med bildene, anbefaler videre, deler og kanskje får en venn/kjæreste/mor/svigermor/tante el til å strikke for deg😀

Jeg håper på hjelp til å få delt mine design i øst og vest, dette er nemlig veldig nytt for meg og jeg trenger litt drahjelp for å komme meg ut i det langstrakte, nydelig landet vårt💖

Tusen takk!

Jeg vil takke mine supre testere for hjelpen så langt; jeg håper dere vil bli med også videre! Gleder meg til å se hva vi sammen kan få tryllet fram med pinner og garn!😀

Matilde.
Snurremegrundt-skjørtet!
Størrelse; 1-2 (3-5) 6-8 år
Pris; 50,-
Teststrikket av Anette Westad og Anja.

Hjerteflette lua
Størrelser; S (M) L
Pris; 30,-

Hjerteflette lua:)

Liten vest til babyen!
Størrelser; 0-3 (6-9) 12 mnd
Pris; 30,-
Teststrikket av Lisbeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar